lezen

Ik schrijf wel eens vaker iets. Zo blog ik wekelijks voor het dragen-en-voeden forum. Dat is een prachtige plek om ervaringen als ouders uit te wisselen, en ik kan wel zeggen dat ik wijzer ben geworden van de vele moeders daar. Het uitgangspunt van het forum is natuurlijk ouderschap. Hier is een van mijn blogs te lezen:

Ik ga op vakantie en ik neem mee

Lees vooral ook de blogs van medebloggers, interessant en onderhoudend.

Ook mocht ik een artikel aanleveren voor Kiind magazine. Ik ben trots dat mijn artikel tussen deze mooie columns en artikelen mocht verschijnen. Ook hiervan heb ik een linkje natuurlijk:

Even helemaal niets: over de behoefte aan lanterfanten

boom

Leesvoer genoeg zou ik zeggen, en maandag verschijnt hier gewoon weer een blog. Over ouderschap, kinderen en verbinding.

Leave a Reply

