KROOST

Ik zou schrijven over huilen. Over baby’s, het nut van responsief ouderschap. Over hersenontwikkeling, hoe koestering de zelfstandigheid bevordert, en slaaptraining een baby wel stil laat worden, uiteindelijk, maar niet kalm. Deze houden jullie tegoed. Ik ben namelijk hard aan het werk voor KROOST website voor Onvoorwaardelijk Ouderschap. De website wordt over drie dagen gelanceerd, we zijn druk bezig met bouwen en schrijven. En ondertussen ben ik zelf ook ouder van drie prachtkinderen, die aandacht en responsiviteit mogen verwachten van mijn kant. De serie (het zal waarschijnlijk een serie worden) over responsief ouderschap en de positieve invloed op hersenontwikkeling houden jullie dus nog tegoed. Voor nu verwijs ik jullie naar ons project:

KROOST, ouderschap zonder fratsen. 

Kijk ook eens op Facebook, Twitter of LinkedIn!

aftellen

 

Leave a Reply

